ERP
ISO9001 KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ
ISO9000 standartları ailesi, kalite yönetim sistemleri ile ilgili olup, SMARTON’a kanuni ve düzenleyici gereksinimleri karşılarken, müşterilerimizin ve diğer hissedarlarının ihtiyaçlarının tam olarak karşıladığından emin olabilmek açısından yardımcı olur. Bu standart ISO (International Organization for Standardization) Uluslararası Standartlar
Organizasyonu tarafından yayınlanmıştır ve kurumun her ülkedeki organları aracılığıyla erişilebilir. ISO 9000, kendi standart ailesinin dayandığı sekiz yönetim ilkesini de kapsayan, kalite yönetim sistemlerinin esaslarıyla ilgilidir.
ISO 9001, standardın yerine getirmek zorunda olduğu gereksinimlerin karşılanması ile ilgilidir. Bu standart kurumsal performansın en önemli yönlerini düzenler ve şunları içerir;
Yönetim sorumluluğu, yönetim taahhütleri, müşteri odaklılığı, kalite politikası, planlama, sorumluluklar, yetkilendirme ve iletişim, kaynak yönetimi, kaynakların sağlanması, insan kaynakları, altyapı, çalışma ortamı, ürün oluşturma ve ürün oluşturma planlaması, müşterilerle ilgili süreçler, tasarım ve geliştirme, satın alma, üretim ve hizmet sağlanması, ölçme ve izleme ekipmanlarının kontrolü, ölçme, analiz ve iyileştirme, uyumsuz ürün kontrolü ve diğerleri…
Uygulanan ISO sisteminin etkinliği bir dizi faktöre bağlıdır. Bunlar arasında en önemli olanları şunlardır;
- Kalitenin izlenmesi, kontrolü ve yükseltilmesi konusunda üst yönetimin kararlılığı. Bu arzu ve kararlılığı taşımadan ISO sistemini uygulamaya çalışan kurumlar, sadece duvarlarına bir sertifika asmak için en ucuz yolu tercih ederler ve denetimler sırasında problemli konuları görmezden gelirler.
- ISO sistemini, aktif iş uygulamalarınıza ne kadar iyi adapte edilebileceği. Birçok kurum, kendi geçerli iş uygulamalarından oluşan ve gerekli olduğunda ISO standartlarına uyumluluk açısından yeni süreçlerin tanımlandığı, kendi kalite kitaplarını oluşturmak yerine, kendi çalışma sistemlerini standart kalite kitabına uydurmaya çalışmaktadırlar.
- Uygulamaya çalıştığınız ISO sistemi, müşterilerinizin deneyimlerini geliştirmeye ne kadar odaklanmış olduğu. Kalitenin en geniş tanımı “müşterinin iyi kaliteden algıladığı her şey”dir. Bu tanım, firmanın hiçbir zaman başarısız bir ürün yapamayacağı manasına gelmez, zamanında yapılan teslimatlar veya müşteri hizmetlerinin diğer boyutlarında yaşanan bazı olumlu tecrübeler dolayısıyla, bazı müşterilerin sorunlu ürünlere karşı toleransları daha yüksek olabilir. Bir ISO sistemi, bütün yönleriyle müşteri deneyimlerini ve endüstri beklentilerini dikkate alıp, sürekli olarak bunların geliştirilmesi için çaba harcamalıdır. Bunun anlamı, bütün süreçlerde her üç tarafında ( müşteriler, tedarikçiler ve organizasyon ) sürekli olarak dikkate alınmasıdır. Sadece bu noktadan sonra müşteri deneyimlerinde sürekli bir ilerleme kaydedilebilir.
- ISO denetimcinizin, iyileştirilebilecek alanları ne kadar başarılı bir şekilde bulabildiği ve onlarla iletişim sağlayabildiği. Her ne kadar ISO denetçileri, denetim yaptıkları firmalara danışmanlık hizmeti vermeseler de, geliştirilebilecek alanlar hakkında bilgi verebilirler. Birçok denetçi standardın belli bölümüne uygunluk veya uygunsuzluğu açıklayan raporlar yazmayı tercih etseler de, bu işlem çoğu yönetici için yabancı bir dilde konuşmak gibidir. Denetçiler, üst yönetimin, iyileştirme girişimi eylemlerini kolaylaştırmak amacıyla anlaşılır bir dil ve terimler kullanarak, geliştirme alanlarını belirleyebilirler. Yöneticiler, iyileştirme konusunda neden uygun olmadıklarını ve bu uygunsuzluğun ticari etkilerini anlayamadıkları zaman, denetçiler tarafından sunulan raporları kolayca göz ardı edebilirler ve anlayabildikleri konular üzerine yoğunlaşırlar.
MİSYONUMUZ
SMARTON ekibinin misyonu şu şekildedir; SMARTON sistemleri ve çözümleri bütünleştirir. SMARTON üretim süreçlerinin kalbinde yer alıp, en yüksek endüstriyel standartlara ulaşabilmeniz için yenilikçi ve geliştirici prosesleri tasarlamanızı ve uygulamanızı sağlar. SMARTON deneyimlerini, otomasyonla bütünleşmiş bir şekilde sizlere sunar. SMARTON, başta baskı, tekstil, yiyecek ve servis sektörleri olmak üzere daha birçok sektörde endüstriyel süreçlerin kılavuzluğu ve izlenmesi konularında uzmanlaşmıştır. SMARTON bu deneyimini birçok endüstriyel projenin başarıyla uygulanması sayesinde kazanmıştır. SMARTON kazandığı bu değerli bilgiler sayesinde, müşterilerinin özel ihtiyaçlarını, maliyet kontrolü ve üretim son tarihlerine sadık kalarak başarı ile karşılamayı taahhüt etmektedir. SMARTON kendine ait çözüm standartlarını geliştirerek, sektöründeki bilinilirliğini pekiştirmektedir. Geliştirilen sistemler, SMARTON’a müşterilerinin ihtiyaçları için en iyi uyarlanmış çözümleri üretebilmesini sağlar. SMARTON müşterilerine tasarım aşamasından, yapılanmalarını geliştirmeye kadar her aşamada destek olacaktır. Endüstriyel yatırımlar uzun vadeli süreçlerdir. Bundan dolayı SMARTON desteği denetleme, danışmanlık ve ön koşullar safhasından başlayarak; bakım, izleme ve personel eğitimi safhalarına kadar devam eder.
TAKIM DEĞERLERİMİZ
SMARTON Takımının Değerleri:
Üretim verimliliğini arttıracak araçlar oluşturmayı düşünür.
1994 yılından bu yana SMARTON ekibi esnek, yenilikçi ve evrensel bir üretim verimliliği yönetim sistemi oluşturmak için deneyim ve fikirleri toplamaktadır,
Sistem ve çözümlerin yaratılması ve entegre edilebilmesi.
SMARTON, değişik seviyelerdeki pazarlama, yönetim, muhasebe ve idare vasıflarının profesyonel entegrasyon ve hassas yönlendirilmesi sayesinde, yeni bir bakış açısıyla üretim süreçlerinizi kontrol etmenizi ve güçlendirmenizi sağlar.
Anlamak, oluşturmak, adapte etmek, bütünleştirmek, desteklemek.
Bizler, tavsiye ve tanımlamalar safhasından, kurulu sistemlerin bakımı safhasına kadar endüstriyel yatırımların hayat döngüsü boyunca hep yanınızda oluruz.
En yüksek gereksinimlerin ve referans sistemlerinin uzmanı olmak.
SMARTON inovasyon, kurumsal bilgi tabanı ve kalite gibi değerlere duyduğu yoğun saygı nedeniyle etkin ve uyumlu çözümler önerir.
DENEYİM
SMARTON organizasyon yapısı şunları içerir; Deneyimli programcılar, Teknisyen ve mühendisler, Araştırma ve geliştirme, Proje yöneticileri, Eğitmenler ve danışmanlar, 7 gün 24 saat erişilebilir destek hattı Profesyonel Uzmanlık Alanları Proman uzmanları en karmaşık projelerin bile, başarılı bir yönetim tarzı ile kolaylaştırmak için analiz ve fikir faklarında görev alacaklardır. Müşterilerinin endüstriyel performanslarını optimize etmeyi amaçlayan SMARTON’un, otomasyon, veri işleme, elektrik, makineleşme, elektronik mühendisliği gibi birçok konuda uzmanlıkları vardır. Bilgi Yönetimi Birlikte çalıştığı kişi veya kurumların uzmanlıkları ve tecrübeleri SMARTON'un en önemli varlığıdır. Bu amaçla personel giderlerinin %4-5 civarındaki miktarı eğitim ve Ar-Ge çalışmalarına ayrılmıştır. Ayrıca, elimizdeki yeteneklerin en etkin kullanılabilmesi ve yönetilebilmesi için oluşturduğumuz yetenek veritabanımız, bekleyen ihtiyaçların karşılanması ve gelecekte bu yeteneklerin geliştirilmesi için bir altyapı oluşturmuştur. Metodoloji SMARTON, tecrübelerine dayanarak, bütün projelerinde uyguladığı, performans ve işin zamanında bitmesini garanti eden, kendine ait proje yönetim metodolojisini geliştirdi. Araştırma ve Geliştirme Müşterilerinin yatırımlarının uzun ömürlü olmasını isteyen PROMAN, güncel uygulamalar kullanarak kendi yazılımını zenginleştirmek için araştırma ve geliştirme aktivitelerine önem verir. Ayrıca SMARTON'un teknoloji ortakları, sürekli olarak teknolojik yenilikler sağladıkları için, henüz piyasaya sunmadıkları çözümlerini PROMAN ile birleştirmektedirler. Altyapılar SMARTON'un projelere ve sektör faaliyet alanlarına göre sınıflandırılmış, modelleme, geliştirme ve test platformları, aynı zamanda herkes tarafından ulaşılabilen bir bilgi paylaşımı veritabanıda bulunmaktadır. Bütün proje ekipleri bu çalışma alanında kendileri için ayrılmış bir yere sahiptirler. Güçlü ve güvenli bir bilişim ağı ile bilginin verimli bir şekilde paylaşımını sağlarken, bilginin güvenliğinden de emin olabiliriz. Ekip elemanlarına, dizüstü bilgisayarları sayesinde, projenin her anında ve her yerde esneklik ve erişilebilirlik nitelikleri kazandırılmıştır.
STOKLARIN AZALMASI
Eskiden atölye tarzı üretim metodu vardı, Üret > Stoğa veya Vitrine koy > Sat şeklinde çalışıyorduk ama stoklama ve hammadde maliyetleri artınca, bu metodla rekabet edemez hale geldik.
Artık Siparişi al > Hemen Üret > Müşteriye Gönder şeklinde çalışıp, stoklama işlemlerini minimuma indirmeye çalışıyoruz.
PERSONEL AZALMASI
Eldeki personel uzmanlık alanlarına ve boşluk durumlarına göre çalıştırıldığı için personel işgücü optimize edilecek, bu sayede uygunsuz ve fazla personel çalıştırılması önlenecektir.
VERİMLİLİĞİN ARTMASI
Bütün üretim faktörleri ( hammadde, işgücü, depolama, …… ) optimum seviyede kullanıldığı için kurumunuzun toplam verimi artacaktır.
SATIN ALMA GİDERLERİNİN AZALMASI
Üretimde kullanılacak bütün ihtiyaçlar, planlanabildiği için satınalma işlerimiz aceleye gelmeyecek. En doğru tedarikçiden en uygun fiyatla satınalma işlemlerimizi yapabileceğiz.
SİSTEM BAKIM ONARIM GİDERLERİNİN AZALMASI
Üretimdeki bütün makine ve teçhizatın kullanım süreleri takip edilebildiği için bakım zamanları önceden belirlenip planlanabilecek. Bu sayede periyodik bakımları zamanında ve düzgün yapılan makinalar bozulmadan daha uzun süre çalışacaklar. Ayrıca makine arızasından dolayı oluşan tamir masrafları ve zaman kayıpları ortadan kalkacak.
KALİTE ARTIŞI
Doğru malzeme kullanımı ve sağlam makine parkurunda uzman personel tarafından üretilen ürünler daha kaliteli olacaktır.
Daha fazla bilgiye mi ihtiyacınız var?
Hiç dert etmeyin. Destek ekibimizdeki arkadaşlarımız dostane bir yaklaşımla bütün sorunlarınızda size yardımcı olmaya hazırlar. Lütfen web sitemizdeki online formu doldurunuz veya bize telefon hattımız üzerinden ulaşmaya çalışın. Size mümkün olan en kısa sürede cevap vereceğiz.
DENETİM ve DANIŞMANLIK
Bir projeye başladığımızda, ilk olarak SmartOn mühendisleri üretim sahanızı ziyaret ederek, SmartOn’dan bekleyebileceklerinizi net olarak açıklamaya ve isteklerinizi değerlendirmeye çalışırlar. Bir sonraki adımda ise, müşterimizin ihtiyaçlarına göre programın uyarlanması için prototip çalışması yapılır.
Bu aşamada; müşterinin üretimdeki verimliliği, izlenebilirlik ve kalite gereksinimleri kontrol edilerek, üretim bandınız veya atölyenizin otomasyonu için en uygun IT çözümleri belirlenir ve bu sayede SmartOn’un en etkin uyarlaması için ortam hazırlanmış olur. Sonraki adımlar ise, üretim prosedürlerinin değerlendirilmesi, sistemin denetlenmesi (auditing), mevcut üretim şartlarının üretim standartlarıyla karşılaştırılarak kontrol edilmesi, uygun çözüm önerilerinin tavsiye edilmesi, çalışma sonuç raporunun oluşturulup, proje portföyünün tamamlanması şeklindedir. Mühendislerimiz son olarak özel amaçlı üretim prosedürleri için düzenleyici ve kısıtlayıcı çözüm önerileri sunarak, bunların SmartOn üzerinde uygulanması için tavsiyelerde bulunurlar.
DANIŞMANLIK & KURULUM
Günümüzde rekabet, yerel bazdan ulusal ve uluslararası seviyelere tırmanmıştır. Bu koşullar altında rekabet gücünü korumak ve geliştirmek isteyen işletmelerin vizyon ve stratejilerini gözden geçirmeleri gerekmektedir. Değişimlere hızlı ve ekonomik tepki verebilmek için işletmenin tüm fonksiyon, süreç ve kaynaklarının entegre bir şekilde planlanması ve kontrol edilmesi gerekmektedir.
Daha fazla bilgiye mi ihtiyacınız var?
Hiç dert etmeyin. Destek ekibimizdeki arkadaşlarımız dostane bir yaklaşımla bütün sorunlarınızda size yardımcı olmaya hazırlar. Lütfen web sitemizdeki online formu doldurunuz veya bize telefon hattımız üzerinden ulaşmaya çalışın. Size mümkün olan en kısa sürede cevap vereceğiz.
PERSONEL EĞİTİM PROGRAMLARI
SmartOn kullanıcı ekranlarının, kullanımı kolaydır ve çok hızlı bir şekilde öğrenilebilir. Çalışanlarınız karmaşık yazılımları öğrenmek için saatlerini bilgisayar başında harcamak zorunda kalmazlar. SmartOn’un sürükle be bırak şeklinde çalışan bir planlama ekranı bulunmaktadır, ayrıca çok net ekran görüntüleri, kurulum sayfaları ve araçlara ait bilgilerde kullanımı kolaylaştırmaktadır. Bilgisayarınızdan veya mobil cihazınızdan, işletim sisteminiz ne olursa olsun, her şeye tek bir ekrandan ulaşabilirsiniz. Üretim personeli, gerektiği anda ve makinalarının başında iken işlerine ait bütün veri dosyalarına ulaşabilirler.
SmartOn yüzde-yüz online ve gerçek zamanlı olarak çalışması sayesinde, kağıda basılı belgelere olan ihtiyacınızı ortadan kaldıracaktır. Ayrıca üretimi kolaylaştıran yapısı sayesinde operasyonlarınızı dağınıklığa sebep olmadan, yalın ve sade bir şekilde yürütebilmenize imkân sağlar. SmartOn’un güçlü ve kullanımı kolay yapısı, iş emirlerinin, üretim tahminlerinin, sıcak satış ekibinin oluşturulması ve diğerleri için yenilikçi araçlar barındırmaktadır.
SmartOn eğitimlerini geniş bir yelpazede sunabilmektedir. Bu eğitimler komple bir proje çerçevesinden, tek bir fonksiyonu kapsayan dar amaçlı eğitimlere kadar olabilir.
- Özel uygulamalara ait eğitimler
- Teknik eğitim: bütün markalar için otomotive ve nümerik kontrol programlaması, robotlar, yazılım çalışma grupları, SCADA ve DCS sistemleri, veri tabanları, yapay görüş sistemleri
- Adresleme yöntemleri, tasarım, modelleme ve test konularında, genel eğitimler.
SmartOn’un ilk hedefi BEKLENTİLERİNİZİ TEMİZ VE NET BİR ŞEKİLDE BELİRLEYİP, ANLAYABİLMEKTİR. Ön eğitim safhasında, SmartOn eğitmenleri, size en uygun olan çözümü sunabilmek için elinizdeki geçerli doneler ile hedefleriniz arasındaki farklılıkları analiz edecekler ve buna göre gereklilikleri ortaya çıkaracaklardır.
Eğitim merkezimiz, dört aşamalı bir yapıyı benimsemiştir:
- Değerlendirme ve hazırlık
- Eğitim
- Değerlendirme
- İzleme ve takip desteği
Daha fazla bilgiye mi ihtiyacınız var?
Hiç dert etmeyin. Destek ekibimizdeki arkadaşlarımız dostane bir yaklaşımla bütün sorunlarınızda size yardımcı olmaya hazırlar. Lütfen web sitemizdeki online formu doldurunuz veya bize telefon hattımız üzerinden ulaşmaya çalışın. Size mümkün olan en kısa sürede cevap vereceğiz.
ONLINE SİSTEM BAKIMI
SmartOn yeni ticari stratejilerin en ilerici fikirlerini yakalayabilmek için düzenli olarak güncelleştirilmektedir. SmartOn müşterisi olduğunuzda sadece bir paket programı almazsınız, aynı zamanda yeni nesil iş yönetim sistemleri ile ortaya çıkan yenilikçi fikirler ve diğer yenilikleri de kullanabilme imkânına sahip olursunuz. SmartOn sürekli olarak sistemini yenilediği için, müşterilerimiz herhangi bir ek maliyet olmadan bunun faydalarını görmektedirler.
Bu düzenlemelere ek olarak SmartOn destek ekibi, müşterilerinden gelen talepler doğrultusunda bakım anlaşmaları yaparak; ek güvence, koruma veya bilgi desteğini taahhüt eder. Bu anlaşmalar; periyodik koruyucu bakımlar, destek hattı üzerinden arama ve destek alma şeklinde olabilir. Bu anlaşmalara dair bütün bilgileri özel olarak bu amaçla geliştirdiğimiz (HELPDESK) YARDIM-MASASI yazılımı üzerinden yönetilmekte ve sorgulanabilmektedir.
SmartOn müşterilerine bir hizmet taahhüdü ile aşağıdaki bakım anlaşmalarını sunar. Bunlara SLA (Service Level Agreement) Servis Düzeyine Göre anlaşma tipleri denir.
- BMP (Basic Maintenance Program) Temel Bakım Programı
Bilişim sisteminizdeki sunucuların ve strateji iş istasyonlarının izlenmesi ve yönetilmesi hizmetlerini kapsar.
- AMP (Adaptive Maintenance Program) Uyarlanabilir Bakım Programı
SmartOn yazılımının uyarlanabilmesi, geliştirilebilmesi ve iyileştirilebilmesi için gerekli bakım hizmetlerini kapsar
- PMP (Personalized Maintenance Program) Kişiselleştirilmiş Bakım Programı
SmartOn veya diğer sağlayıcılar tarafından yönetilen kullanıcı uygulamalarının da dâhil olduğu firmaya veya kişiye özel olarak belirlenmiş hizmetler bütünüdür.
SmartOn aynı zamanda şu bakım programlarını da seçenek olarak sunmaktadır;
- Bakım işlemlerinin denetlenmesi ve raporlanması
- Koruyucu bakım hizmetleri
- Adaptif bakım hizmetleri
- Fonksiyonel bakım hizmetleri
- Gelişimsel bakım hizmetleri
- Uygulamalı bakım hizmetleri
- Operasyonel bakım hizmetleri
SmartOn ONLINE SİSTEM BAKIMI
Hızlı, güvenilir ve profesyonel SmartOn desteği.
Eğer SmartOn’la ilgili bir sorunuz varsa veya çalışması gereken bir şey yolunda gitmiyorsa, profesyonel destek ekibimizin güvenilir ellerindesiniz. Sorununuzun çözümü ile ilgili işlemlere çok kısa bir sürede başlayacağımızı garanti ediyoruz. Direkt olarak bir SmartOn uzmanından destek alabileceksiniz. Güvenebileceğiniz bir uzman bilgisini size vermeyi amaçlıyoruz. Hataları kabul ve analiz etmenin yanında, birçok soruna sizinle bir uyum içinde çalışırken de çözüm üretiyoruz. Gerektiği durumlarda ilave programlama düzenlemeleri ile çözüm uyarlamaları üretebiliriz. Eğer SmartOn ile ilgili olarak standart bir sorun ile karşı karşıya iseniz, tamamen güvenilir bir iletişim sayesinde sorununuz direkt olarak çözülecektir. Ayrıca sizlere sürekli olarak SmartOn’un kullanımı hakkında bilgi ve yardım sunmaktan ayrıca uygulama eğitim kursları düzenlemekten ve standart kullanım dokümanlarını sizlere ulaştırmaktan dolayı mutluyuz.
Müşterilerimiz olarak sizler, isteklerinizi yazabileceğiniz her yerden 24 saat kesintisiz olarak hizmet veren web sitemize ulaşabilirsiniz. Bu sistemi kullandığınızda, arka planda bir iş akışı oluşturulacak ve isteğinizden sorumlu bir çalışanımız bilgilendirilip, otomatik olarak harekete geçmesi sağlanacaktır. Bu olay yardım prosedürümüzün ilk adımını oluşturacaktır. Biz hemen çalışmalarımıza başlayıp, SmartOn veya diğer sistemler aracılığı ile sizinle iletişim kuracağız. Eğer sorununuzun durumu hakkında bir değişiklik olursa, bu değişikliklerden otomatik olarak üretilen ve size gönderilen bir mail aracılığı ile haberdar olacaksınız. Bu şekilde olayları size bildiriyor olacağız. Ama merak etmeyin, çoğu durumda karşılıklı bir telefon görüşmesinin en etkili iletişim yöntemi olduğuna bizlerde katılıyoruz. İyi tanımlanmış iş-akışları ve net sorumluluklar sayesinde, hızlı geri-dönüş zamanlarımızdan, yüksek ulaşılabilirlik seviyesi ve sorunlarınızın güvenilir olarak ele alınacağından emin olabilirsiniz.
Soru ve düşüncelerinizi her zaman web sitemizdeki on-line formumuz aracılığıyla, info@smarton.net.tr mail adresine e-posta yoluyla veya +90 216 420 08 08 numaralı telefon hattımızı direkt olarak arayarak bize ulaştırabilirsiniz.
Daha fazla bilgiye mi ihtiyacınız var?
Hiç dert etmeyin. Destek ekibimizdeki arkadaşlarımız dostane bir yaklaşımla bütün sorunlarınızda size yardımcı olmaya hazırlar. Lütfen web sitemizdeki online formu doldurunuz veya bize telefon hattımız üzerinden ulaşmaya çalışın. Size mümkün olan en kısa sürede cevap vereceğiz.